Ofte stilte spørsmål
Bestillinger og levering:
Hva er leveringstiden?
Som regel kan du forvente å få bestillingen dine etter 3-5 dager. For produkter som duftlys og bivokslys kan leveringstiden variere litt, ettersom alle er laget for hånd.
Hvordan kan jeg spore bestillingen min?
Når vi sender bestillingen din vil du få en mail med sporingsnummer og lenke til sporingen.
Hva er fraktkostnadene?
Per dags dato bruker vi tre forskjellige fraktmetoder. Posten til nærmeste utleveringssted for 79kr, Bring til postkassen din for 59kr og Helthjem for 79kr. Men dersom du handler for over 399kr betaler vi for frakten.
Retur- og byttepolitikk:
Hva er deres returpolicy?
Vår returpolicy tillater retur av varer innen hele 100 dager fra datoen kunden mottok produktet. For å være kvalifisert for retur, må produktet være ubrukt og i sin originale emballasje. Vi refunderer beløpet innen en uke etter mottak av returen. Vennligst kontakt kundeservice for å starte returprosessen og få ytterligere instruksjoner.
Kan jeg returnere eller bytte et produkt og få tilbakebetalt?
Selvfølgelig! Bare send oss en mail så kan vi hjelpe deg gjennom denne prosessen.
Produktinformasjon:
Kan jeg få mer informasjon om et spesifikt produkt?
Du finner mye informasjon om produktene på produktsidene. Men dersom det er noe du ikke finner svar på kan du bare kontakte oss, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.
Hvilke størrelser passer?
Vi tilbyr en rekke størrelser for de ulike produktene, hvordan du kan finne størrelsen for deg kan du finne på de individuelle produktsidene.
Betalinger:
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
Per dags dato tilbyr vi betaling med Klarna, Vipps, bankkort, Apple og Google pay.
Kundeservice:
Hvordan oppretter jeg en konto?
Du kan opprette en konto på denne siden, opprett konto.
Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
Du kan kontakkte oss gjennom denne siden, kontakt oss. Eller bare sende oss en mail som du kan finne nederst på siden.